Voor vragen of klachten over onze praktijk en/of behandelingen
Wij horen dit graag persoonlijk van u en het liefste lossen we het probleem direct voor u op!
Tijdens het behandeltraject zien we elkaar namelijk regelmatig. We bouwen een vertrouwensrelatie op en die relatie waarderen wij. Daarom vinden we het fijn van u zelf te horen wat er wel of niet bevalt. Want laten we eerlijk zijn: waar mensen werken, worden wel eens fouten gemaakt.
Door uw vraag of ontevredenheid echter direct bij ons neer te leggen, voorkomt u misverstanden of vertragingen in het behandeltraject. Ook geeft u ons de unieke kans om de kwaliteit van onze dienstverlening continu te verbeteren.
Door met iemand van het team van Ortho Schiedam te overleggen, geeft u ons en uzelf de kans om de relatie tijdens én na de behandelingen goed te houden.
Dan is het goed te weten dat u er nooit alleen voorstaat. U kunt, indien u nog steeds ontevreden bent, uw opmerkingen aan de KNMT (de Centrale Klachtencommissie van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde) voorleggen.